&&دوست عزیز نظر یادت نره&&

دوست خوبم حالا که از وبلاگ خوب دیدن کردی نظرتو بهم بگو

یه زحمت دیگه هم برات دارم.اگه سایت های فارسی خوبو مفیدی میشناسی بهم ممعرفی کن.اسمتو واسم سایتی رو که معرفی کردی میزارم تو وبلاگم تا بقیه هم بتونن از اون سایت های استفاده کنن



نظرات شما عزیزان:

Sara1
ساعت6:05---10 تير 1393
=آفریــــــــــــن لایکDD

تبسم
ساعت11:37---9 تير 1393
همچینم ک میگن وبت قشنگه!!!
از نظرمن ن اصن قشنگ نیس!!!
ب من سربزنشاید ی چیزی یاد گرفتی از وبلاگ نویسی
پاسخ:خخخخخخخ علیک سلام باشه حتما میام


عسل خانوم
ساعت0:58---23 خرداد 1393
داداش علیه من خیلی دوست دارم داداشی وبت عالیه داداشی به وب دوم منم سر بزن یکیش که ادرسش تووبسایت اون یکیمasalkhanom93.blogfa.comهستش خوشحالم میشم با اومدنت روشن کنیش
پاسخ:سلام عسل خانوم فدات ممنون لطف داری باشه حتما میاممم


ghazal80
ساعت17:00---19 ارديبهشت 1393

شلام <<علی جون>> خوفی وبلاگت خیلی گشنگه


پاسخ:سسلام غزلجون ممنون که سر زدی خخخخخخخخ حرفاتم یه کم دوبله کردم نمیخام تو وبلاگمم اون طوری که گفتی معروف بشم تو چت روم یاهو2 اون طوری معروف شدم بسمه


سارینا
ساعت17:14---5 ارديبهشت 1393
سلام دوستت عزیز تحسین ات میکنم بابت وب زیبایی ک داری مرسی
پاسخ:سارینا جان خیلی ممنونم از نظر زیبا و روحیه بخشی که گذاشتی


شکست خورده*رضا
ساعت11:43---2 ارديبهشت 1393
سلام.فدایی داری داداش.بلاگت حرف نداشت.حرفای جالبی رو نوشتی.کاش منم همچین وبلاگی داشتم.علی جان نخسته®
پاسخ:قربانت دادا رضایگل خودممم ممنون


نیکا
ساعت16:33---23 مهر 1392
سلام،متشکرم از وبلاگ بسیار خوبت ،انشالله همیشه موفق باشی

amir h
ساعت0:09---11 مهر 1392
سلام دادا. وبلاگ جالبی داری خیلی خوبه و خیلی هم باحاله. امید وارم همیشه سلامت باشی
پاسخ:امیر جان قربانت ممنون که سر زدی


اشکان220
ساعت11:41---30 مرداد 1392
داش علی خیلی با حال بود امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی.

artemis
ساعت14:51---24 مرداد 1392
kheili ghashang bod bazi matlabash kheili be man mikhord vaghean khaste nabashi babate vaghty k vase sakht veblaget gozashty omid varam rozi berese k hameie in veblaget por az matalebe asheghane bashe

alone girl
ساعت18:52---21 مرداد 1392
mahshar bod dadash ali damet garm vaghan

ارام18
ساعت15:09---20 مرداد 1392
وبلاگت عالی بود مخصوصا اون قلبای خوشملی ک داره و تو باید بترکونی واقعا حس کردم وارد شهر رویاها شدم...خخخ

عسل خانوم
ساعت21:08---14 مرداد 1392
mamnon az veb lik zibat omid varam gham dar naabashy

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 مرداد 1387 | 12:10 | نویسنده : علی آغا |